Liberty And Nike Return For A Summer 2016 Footwear Collection

Die ersten Schritte auf dem Weg auf die Wettkampfbühne!

Moderatoren: b-x, meisterproper, Totti

jeffreyriebec
Body-Xtreme.de User
Beiträge: 37
Registriert: 27. Apr 2017, 05:47
Gewicht (kg): 40
Größe ( in cm ): 150
Training seit: 2. Mär 1991
Wettkampferfahrung: Ja

Liberty And Nike Return For A Summer 2016 Footwear Collection

Beitragvon jeffreyriebec » 13. Nov 2017, 20:30

Brandstrong: Waarom Smart Marketers niet bang zijn om geel te dragen
Gepensioneerde pro fietser Lance Armstrong is niet de typische professionele atleet die beschuldigd wordt van het gebruik van prestatieverbeterende drugs. Hij is een terugkerende kankeroverlevende en empowerment evangelist. Hij is een man die een stichting van meer dan een miljoen dollar heeft geboekt die de strijd tegen ziekte heeft voorgedaan. De lancering van de verpakking onder de oorzaak gerelateerde liefdadigheid heeft de beroemdheid van Lance een rubberen waasheid timberland schoenen heren gecreëerd, die eenvoudige gele armbanden in een must-have veroorzaakt Accessoire. Als een marketeer is het absoluut noodzakelijk dat ik het risico voor mijn consumentenproducten en dienstverleners minimaliseert. Niemand wil een samenwerkingsverband vormen met een beroemdheid die eindigt in een line-up of in een aantal andere merken vervalt Associatiesituaties. Maar beroemdheden kunnen echt openbare fouten maken en goede marketeers maken bedrijfspartners op de hoogte van de inherente gevaren van geleend vermogen (gebruikend de populariteit van een persoon of entiteit om meer van een ander product of dienst te verkopen). Wij maken de sterkste, Meest berekende beslissingen die we kunnen en hoop op het beste resultaat mogelijk te weten dat elke relatie met risico komt. Dus waarom is Lance Armstrong en Livestrong nog een slimme stap voor een overvloed aan potentiële partners? In de eerste plaats is Lance al jarenlang gepensioneerd van professioneel fietsen. Het was niet alsof hij vies was tussen de etappes in de Tour de France. In de tweede plaats is fietsen een sport die in Amerika slechts enkele weken in de zomer in de zomer laat zien. Zou moeten roken, en zou geen echt effect hebben op het merk Livestrong als het was. Lance bleef niet meer een professionele fietser zijn, terwijl hij nog steeds op zijn fiets was en de beschuldigingen tegen hem 15 minuten bekend waren . De meeste mensen die interesse hebben in het feit of hij gedoteerd is, hebben er al een of andere manier over gedacht en Livestrong en Lance tonen geen tekenen van deflatie. In tegenstelling tot blote sterfelijke artiesten leeft Lance in zeldzame lucht dat Er zijn maar weinig professionele atleten bereikt. Hij is aanzienlijk groter dan zijn sport. Een andere dergelijke Kevlar atletische ster is die van Michael Jordan. Hij was meer dan een basketballer, die hem hielp om persoonlijke schandalen te overleven (gokken, zaken) en professionele missteps (minderjarige baseball). Net als Lance was Michael en als uiterst aangenaam voor de gemiddelde consument beschouwd. (Tiger Woods was ook in dit elite bedrijf, maar het grote aantal, uitgestrektheid en brazenness van zijn ongelovigheden maakte hem onmogelijk om implosie te vermijden.) Timing en inhoud zijn alles voor een beroemdheid. timberland schoenen heren Als Lance nog op zijn fiets was en een positieve doping test werd vrijgegeven, zou hij radioactief zijn. Als Lance gevangen was geweest om een ​​ongewilde politieke agenda met Livestrong te proberen (zoals Nancy Brinker deed toen Susan G. Komen in een openbare oorlog met Geplande Ouderlijkheid was betrokken), zou hij toast zijn. Tijd, een gebrek aan ijzeren kledingsfeiten tegen hem en het feit dat Livestrong zo populair is, maakt hem een ​​sterke investering voor marketeers. Nike, Radio Shack en andere sponsors realiseren de dynamische kracht van Livestrong het merk en Lance Armstrong de persoonlijkheid. Livestrong is wat we in de industrie term een ​​'immergroen merk', een die (als goed onderhouden) een sterke consumentenappel zal aantreffen voor de komende decennia. De vrouwelijke shopper (de overgrote meerderheid van de aankoopbeslissingen van vrouwen is gemaakt door vrouwen) is bereid om een ​​emotionele brug te verbinden om te binden met een product. Als haar keuzes relatief gelijk zijn, zal ze kiezen op basis van positief geleend vermogen. Ze kan wellicht niet weten (of zorg veel) over de beschuldigingen rondom Lance, maar ze is ervan bewust dat hij probeert mensen en kankerpatiënten te bemachtigen. In haar boek, dat maakt hem waard om haar trouw te waarderen. Yoplait was nog een ander yoghurtmerk voordat ze de campagne 'Yoplait Lids' met Susan G. Komen Race for the Cure uitvoerde. Vrouwen reageerden op het merk en handelden op een manier die niet eerder in verpakkingsmateriaal was gezien. Op dat ogenblik zouden de meeste merkmanagers door middel van het aansluiten van kanker een enorme fout zijn. Ik had meer dan één merknaam, zeg: 'Waarom op aarde zou ik mijn merk met CANCER associëren? Bent u CRAZY?' (Let wel, de taal was meestal een beetje meer kleurrijk dan dat.) Yoplait Lids heeft een manier gevonden om te leveren op de shopper's wil, wensen en verlangens, waardoor marketinggeschiedenis in het proces wordt gemaakt. Suzie Shopper (de liefdevolle en respectvolle Termijnen die de industrie gebruikt om de overgrote meerderheid van de consumenten te beschrijven) is typisch empathisch en gemotiveerd door oorzaak-gerelateerde partnerschappen. Verder, mannen die bij Radio Shack winkelen, hun Nikes opslagen en Livestrong actieve kleding kopen bij Dick's Sporting Goods zijn Trots op wat de vereniging over hen zegt. Het Livestrong merk is in geen gevaar wegens de laatste vragen over Lance's gebruik van prestatieverbeterende drugs. Als iets, zouden meer marketeers eigenlijk overwegen om hem te volgen en Livestrong nu omdat ze het gevoel hebben dat ze een betere kans krijgen om een ​​betaalbaar partnerschap te krijgen Dan eerder. Afhankelijk van waarom, wanneer en hoe een merk misschien eigen vermogen wil lenen, zou Livestrong en Lance kunnen blijken een sterke oproep voor een groot aantal bedrijven. In plaats van de dans uit te zetten met Lance en Livestrong, moeten savvy marketeers het laten rijden.Update: Dit bericht heeft oorspronkelijk betrekking op Armstrong als een 'cure evangelist' en is bijgewerkt om de missie van de Lance Armstrong Foundation te verduidelijken, die zich richt op empowerment. Volgens de stichting: 'Terwijl de ziekte een' genezing 'is, is het natuurlijk een monumentale onderneming, waarbij de Stichting zich richt op de dienstverlening van niet alleen de 28 miljoen mensen die wereldwijd door kanker worden getroffen, maar ook hun familie en vrienden. Ons LIVESTRONG Cancer Navigation Center biedt gratis middelen aan iedereen die door de ziekte wordt getroffen, op welke manier dan ook met emotionele ondersteuning, vruchtbaarheidsrisico's en instandhoudingsmogelijkheden en verzekeringen / werkgelegenheid / financieel / behandelzorg. 'Sarah O Leary is de leiding Creatief van Methods \u0026 Madness, Inc., een boutique bureau gevestigd in Los Angeles met klanten over de hele wereld. Verkrijg het agentschap op Facebook of contacteer haar direct: sarahathffpo@gmail.com.

Zurück zu „Body-Xtreme Revolution“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 16 Gäste