No sólo son sostenibles

Forum rund um Wettkampf-Bodybuilding
Wettkampfberichte, news zu Athleten aus der Amateur- und Profiszene

Moderatoren: b-x, meisterproper, Totti

yaya2017
Body-Xtreme.de User
Gewicht (kg): 45
Größe ( in cm ): 168

No sólo son sostenibles

Beitragvon yaya2017 » 13. Nov 2017, 11:07

Ik begon me af te vragen hoe diep deze gehechtheid gaat en hoeveel lopers in het openbaar klaagden over een niet meer gebruikte schoen. Ik belde Claire Wood, de strategische business unit-manager voor wereldwijde prestaties bij New Balance, uit om te achterhalen wie er door de telefoon over Nike Air Max Command Mujer een uit de hand gelopen schoen naar haar werd gebeld. Bijgelovige hardlopers zijn haar niet vreemd. "We veranderen niets om dingen te veranderen", vertelt ze. "Als we horen zeggen dat we een bepaalde schoen niet meer kunnen gebruiken, hebben we ons team een ??nieuw product aanraad," voegt ze eraan toe. "Het is een noodzakelijk kwaad dat hardlopers hun eigen Nike Air Max 95 Dames schoenexperts zijn, het maakt allemaal deel uit van die subcultuur. Of het nu je eerste 5k is of je probeert een Olympisch team te maken, weet gewoon dat als we je schoen niet meer doen, we het voor de goed van een grotere planeet, en als we je onderweg niet hebben betrapt, zal er iets anders gebeuren. "Hoe gaat een bijgelovige hardloper akkoord als zijn schoenenkeuze eigenlijk uitsterven? Igel, die een lange geschiedenis heeft in de sportgeneeskunde en de ontwikkeling van Nike Air Huarache Femme spelers, heeft met veel topsporters en celebrity-entertainers gewerkt om hen te begeleiden bij topprestaties en hun bijgeloof te overwinnen. "Het had rechtstreeks iets te maken met de prestaties," zegt Igel. "Niet echt, maar we voelden dat zo. Je moet het idee krijgen dat het gewoon een object is. Het is gewoon een ding. Het had niets te maken met prestaties. Het Adidas Superstar Womens Pink kost wat energie en werk om het echt te kopen. Je moet net zo intens werken om je script erover te veranderen als je echt bijgelovig bent. "Er is een zilveren voering in je favoriete paar hardloopschoenen die wordt stopgezet: het is waarschijnlijk niet verdwenen maar alleen bijgewerkt. Ga naar je lokale hardloopwinkel. Er zijn experts om je naar het equivalent van je gevallen sneaker te begeleiden. Ze kunnen je zelfs troosten in je rare rouwverwarring waar je naar toe bent www.alessiolaudando.it gedraaid - een die alleen hardlopers kunnen begrijpen. Maar blijf tot dat moment je gelukspaar rijgen voordat je de deur uitgaat en op de stoep komt.

?Vergeet niet om die schoenen dubbel te knopen - niet voor veiligheid of iets anders. Het is gewoon weer een van mijn bijgeloof. Voor deze specifieke race, de Summerfest Rock 'n Sole Halve Marathon in Milwaukee Nike Roshe Run Womens afgelopen juni, liep ik een beetje van het schema af - het had iets te maken met mijn bijgelovige pre-race rituelen. Ik was nog steeds boven, mijn hele lichaam slatherend - met een speciale focus op mijn benen - met de Tijgerbalsem, de Aziatische versie van Icy Hot. Zodra de Tijgerbalsem is aangebracht en mijn geluksbroetjes, sokken, oorbellen en spandexparen veilig zijn, pas dan ben ik klaar om naar de startlijn te joggen. Bijna. Ik vergat een belangrijk item dat ik tijdens Nike Air Max 2017 Mujer een race op me moet hebben. Ze zijn met mij door de ups en downs in de fysieke en emotionele achtbaan die de sport van hardlopen is. Ze hebben alles gezien. Bij de belichaming van al mijn stromende bijgeloof zijn mijn Nike Pegasus-hardloopschoenen, a.k.a. "the Pegs." Denk je dat ik gek ben toch? Ik heb het over mijn schoenen alsof ze een mens zijn en ze Moncler Jackets Womens Blue hebben een eigen leven. Ik ben van een soort soort, bestaande uit hardlopers die erg bijgelovig zijn over hun sneakers. Vanwege al het zweet, bloed, kilometers en emoties die aan die schoenen zijn verbonden, is het meer dan alleen ongedwongen affectie. Voor sub-elite marathonloper uit New York City en Central Park Track Club New Balance bestuurslid Alysia Dusseau, het is de New Balance 1500s . Ze gaan verder dan het gevoel voor haar, en dragen bagage van vorige races waarin ze Nike Air Pegasus 83 Dámské hebben gereisd. Haar bijgeloof houdt in dat ze ervoor zorgt dat ze ze in minstens een halve marathon draagt ??voordat ze ze in een volledige marathon draagt ??- in haar psyche, die haar verzekert de beste kansen om een ??PR te doorbreken. Het vinden van het perfecte paar hardloopschoenen is op zich al prachtig - vooral als je ze in stukken haalt. Op dat www.djherouan.fr moment grijpen ze intu?tief de bogen van je voeten vast.

En elke keer als je vlijt, weet je dat het slechts momenten zijn voordat je dat bekende geluid van rubber op de stoep hoort. Zodra dat gebeurt, is het moeilijk om niet te gehecht te raken aan de sneaker die je akelig lijkt te kennen. Hardloopschoenen worden soms gestaakt, omdat schoenenmerken voortdurend proberen hun producten bij te werken. "Als ze ermee stoppen, zou ik in paniek raken en waarschijnlijk zoveel mogelijk Adidas Superstar Femme Fleur voorraad in beslag nemen," zegt Emma Hatch, 21, een divisie I collegiaal hardloper uit Cincinnati . Ze wacht even en vraagt ??zich waarschijnlijk af of ze nu gewoon door moet gaan en dat nu moet doen. "Uiteindelijk zou ik naar een rennende winkel moeten gaan en om het beste ding moeten vragen dat ik denk." Haar stem verdwijnt.

Als Hatch niet al te enthousiast Nike Air Huarache Donne lijkt over het potentieel om nog een paar loopschoenen te dragen die niet haar kostbare Saucony Kinvaras zijn, neem ik haar niet de schuld. De emotionele band die hardlopers hebben met hun loopschoenen is soms griezelig.

Er zit eigenlijk heel wat wetenschap achter: Lee Igel, een klinische universitair hoofddocent aan het NYU Tisch Institute of Sports, legt uit hoe menselijke hersens verbonden zijn om een ??emotionele band te krijgen met onze hardloopschoenen. "Als mensen houden we van folklore en traditie," zegt Igel. "Het is een.........

qualityanalyst
Body-Xtreme.de User
Gewicht (kg): 67
Größe ( in cm ): 168
Training seit: 6. Mai 2002
Wettkampferfahrung: Ja

Re: No sólo son sostenibles

Beitragvon qualityanalyst » 15. Nov 2017, 08:06

Web Designing and Development Company New York | Codea Technologies NY USA

Web Design & Development – Codea Technologies is one of the best Website design company in New York, USA . We offer web Design and development, SEO, online marketing etc in NY

http://www.codeaweb.com/

Zurück zu „Wettkampf-Bodybuilding, News zu Events, Athleten usw.“